Katalog niezwykłych inspiracji
Już jest! Nowy katalog wnętrzarskiej firmy Eurofirany jest już dostępny online. Na 84 stronach styliści marki zgromadzili barwną kompozycję aranżacji, które jesienią oraz zimą zainspirują w urządzaniu jadalni, salonu i sypialni. Odmień mieszkanie modnymi tkaninami i akcesoriami!
2017-10-04, 08:30

Gra nastrojów

Marka Eurofirany po raz kolejny zaprasza nas w podróż do niezwykłych wnętrz, o których marzymy. W katalogu znajdą inspirację zarówno zwolennicy skandynawskiego minimalizmu, jak i fani modnego ostatnio barokowego przepychu, czy też miłośnicy nowoczesnej klasyki. Nowe wzory tkanin i modele akcesoriów spotykają się z bogatą paletą barw, aby odświeżyć doskonale znane style aranżacyjne i odmienić każde wnętrze. – Motywem przewodnim katalogu jest wyważony eklektyzm. Styliści udowodnili, że industrialne dodatki mogą być ciekawym elementem wnętrz klasycznych, a z kolei miękkie zasłony nie zaburzają równowagi minimalizmu. Warto przekonać się o tym, oglądając premierowe stylizacje – mówi Joanna Dziedzic-Czulak, główny dekorator w firmie Eurofirany.

 

 

Stół wystylizowany

Jesienno-zimowy katalog to także zupełnie nowe produkty i dodatki. Obok ekskluzywnych, niemal kultowych już kolekcji Pierre Cardin Paris i Italissima Home by Eva Minge, fani designu znajdą również nowe linie produktów. – Koniec roku to czas upływający na rodzinnych spotkaniach i celebracji domowego ciepła. Wychodząc z założenia, że to stół i wyśmienity posiłek najlepiej jednoczą domowników, w najnowszym katalogu prezentujemy kolekcje subtelnie zdobionych serwisów obiadowych oraz garniturów do kawy i herbaty. To wyjątkowe kompozycje, które dadzą początek zupełnie nowym stylizacjom stołu – mówi Joanna Dziedzic-Czulak, główny dekorator w firmie Eurofirany.

 

Nowy katalog dostępny jest na stronie www.eurofirany.com.pl

 

 

 

O marce

Eurofirany to rodzinna firma obecna na polskim rynku od 1991. Pozycję lidera w branży home decor zapewniła marce dbałość właścicieli o niespotykaną oryginalność i najwyższą jakość. Od początku główną inspiracją dla nowych kolekcji były krajowe i międzynarodowe targi wnętrzarskie, a także bliska współpraca z ikonami stylu i znanymi projektantami na całym świecie, jak Eva Minge czy Pierre Cardin. Dynamiczny rozwój firmy w ciągu 26 lat przyniósł właścicielom wiele wyzwań.

Miarą sukcesu jest stan obecny: Eurofirany to blisko 80 salonów stacjonarnych, stała współpraca z ponad 1000 sklepów w kraju i zagranicą, a także sklep online zapewniający pełny komfort zakupów i szeroki asortyment.

Oferta firmy obejmuje wszelkie tkaniny, dodatki oraz akcesoria niezbędne w pięknie zaaranżowanych wnętrzach. Na kartach cyklicznie wydawanych firmowych katalogów klienci znajdą bardzo szeroki wybór firan i zasłon oraz m.in. narzuty, koce, pościele, prześcieradła, ręczniki, koce, obrusy, obrazy, lampy, kosze, szkatułki, kwiaty dekoracyjne oraz ceramikę użytkową.

KONTAKT / AUTOR
Izabela Kościów
Eurofirany
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.