Najważniejsze jest twoje wnętrze – ruszyła nowa kampania marki EUROFIRANY
„Najważniejsze jest Twoje wnętrze” – to właśnie hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej marki Eurofirany, która pojawiła się w mediach. Piękne i wyjątkowe wnętrza sygnowane logo marki Eurofirany zobaczymy więc w telewizji i Internecie oraz salon stacjonarnych.
2018-10-30, 11:16

W czołowych mediach telewizyjnych (TVN, TVP, Polsat) oraz kanałach tematycznych pojawi się 15-sekundowy spot reklamowy i 8-sekundowy bilbord sponsorski, na których zobaczymy trzy różnorodne odsłony nowoczesnych, stylowych i modnych aranżacji wnętrz. Główny motyw kampanii - piękne, różnorodne, spersonalizowane pod kątem osobistych preferencji i upodobań wnętrza - pojawi się też w innych działaniach marketingowych firmy Eurofirany. Działania marketingowe potrwają do grudnia i w tym czasie oferta firmowych salonów stacjonarnych oraz sklepu internetowego marki poszerzy się o całą gamę nowych produktów. Pozycja lidera na rynku dekoracji okiennych oraz szeroko pojętej branży home & decor sprawia, że firma Eurofirany stawia sobie poprzeczkę coraz wyżej. Najnowsza kampania  jest tego najlepszym dowodem.

 

Spot można zobaczyć na kanale marki Eurofirany na Youtube: Najważniejsze jest Twoje wnętrze

Dostępny jest także film making of: Jak powstała reklama

 

Jeśli chcesz być na bieżąco ze wszystkimi nowościami proponowanymi przez markę Eurofirany oraz śledzić różnorodne działania firmy, polub profile społecznościowe marki (Facebook, Pinterest, Google+, Instagram i Youtube) lub zapisz się do naszego newslettera.

 

Odpowiedzialni za kampanie „Najważniejsze jest Twoje wnętrze”

EUROFIRANY:

Dział marketingu: Agnieszka Harasiuk i Anna Skudlarska

Dekoratorka: Joanna Dziedzic-Czulak

Pomysł i produkcja:

MBT PRODUCTION Produkcja Filmowa i Telewizyjna - Bartłomiej Bandoła

Zakup mediów

Dom mediowy Five Media

Kampanie internetowe:

Agencja Webprof

KONTAKT / AUTOR
Izabela Kościów
Eurofirany
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015.  Dla dziennikarzy