Tradycyjnie czy nowocześnie? Świąteczna kolekcja dekoracji od marki Eurofirany.
Czy dekoracje świąteczne mogą nas jeszcze zaskakiwać? Kolekcja marki Eurofirany to dowód na to, że oryginalnych i nowych pomysłów na ozdobienie domu, choinki czy wigilijnego stołu wciąż jest wiele. W tym roku styliści polskiej marki wnętrzarskiej połączyli tradycję z nowoczesnością. Jakie są efekty?
2017-11-17, 09:45

Magia tradycji

Kiedy jedni planują spędzić święta w ciepłych krajach, inni nie potrafią sobie wyobrazić Bożego Narodzenia bez karpia, barszczu z uszkami, domowej atmosfery i… tradycyjnych dekoracji.

To właśnie dla nich styliści marki EUROFIRANY przygotowali dodatki, które przywodzą na myśl wspomnienia z dzieciństwa i przenoszą nas w prawdziwie świąteczną atmosferę. Są to m.in. dekoracje utrzymane w czerwonej i zielonej kolorystyce, z dodatkowymi zdobieniami, np. w postaci kratki lub połyskujących elementów. W kolekcji marki EUROFIRANY znalazły się bombki i zabawne zawieszki na choinkę, kwiaty, jak również poszewki na poduszki, obrusy czy stroiki. Nie mogło także zabraknąć Świętego Mikołaja w postaci figurek, które sprawią nie lada frajdę najmłodszym.

 

Święta w nowoczesnej odsłonie

Równie nastrojowe, a przy tym bardzo stylowe, mogą być dekoracje utrzymane w nowoczesnym wydaniu. Są to propozycje, w których dominuje biel, srebro lub złoto. Styliści marki EUROFIRANY przygotowali m.in. komplety biało-czarnych bombek, w geometryczne wzory, które dodatkowo ozdobione są złotym brokatem. – Biel to zdecydowanie najmodniejszy kolor tegorocznych propozycji – zarówno ozdób choinkowych, jak i wystroju okien czy świątecznego stołu. Może być głównym bohaterem dekoracji lub duetem tworzonym z granatem, czerwienią, złotem lub srebrem. Kolor ten każdemu z tych zestawień dodaje klasycznego sznytu – wyjaśnia Joanna Dziedzic-Czulak, ekspert marki EUROFIRANY.

Tego jeszcze nie było!

W bożonarodzeniowej kolekcji polskiej marki znalazło się także wiele nowości i oryginalnych ozdób – jak np. poszewki na poduszki ze światełkami, grające figurki czy eko-dodatki wykonane z drewna. Marka EUROFIRANY oferuje także gotowe zestawy ozdób choinkowych, skomponowane przez stylistów. Do wyboru jest kilkadziesiąt różnego rodzaju kompletów. Do każdego z nich można otrzymać choinkę za złotówkę.

Świąteczna kolekcja dostępna jest w sklepach stacjonarnych i online: www.eurofirany.com.pl

Więcej zdjęć świątecznych można znaleźć na koncie na Pinterest.

o marce:

EUROFIRANY to rodzinna firma obecna na polskim rynku od 1991. Pozycję lidera w branży home decor zapewniła marce dbałość właścicieli o niespotykaną oryginalność i najwyższą jakość. Od początku główną inspiracją dla nowych kolekcji były krajowe i międzynarodowe targi wnętrzarskie, a także bliska współpraca z ikonami stylu i znanymi projektantami na całym świecie, jak Eva Minge czy Pierre Cardin.

 

Dynamiczny rozwój firmy w ciągu 26 lat przyniósł właścicielom wiele wyzwań. Miarą sukcesu jest stan obecny: EUROFIRANY to blisko 80 salonów stacjonarnych, stała współpraca z ponad 1000 sklepów w kraju i zagranicą, a także sklep online zapewniający pełny komfort zakupów i szeroki asortyment.

 

Oferta firmy obejmuje wszelkie tkaniny, dodatki oraz akcesoria niezbędne w pięknie zaaranżowanych wnętrzach. Na kartach cyklicznie wydawanych firmowych katalogów klienci znajdą bardzo szeroki wybór firan i zasłon oraz m.in. narzuty, koce, pościele, prześcieradła, ręczniki, koce, obrusy, obrazy, lampy, kosze, szkatułki, kwiaty dekoracyjne oraz ceramikę użytkową.

KONTAKT / AUTOR
Izabela Kościów
Eurofirany
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.