Inspirujące, wyznaczające trendy, zachwycające… trwają jesienne targi wnętrzarskie marki EUROFIRANY.
Dekoratorzy, kierownicy salonów, przedstawiciele handlowi, hurtownicy – wszyscy związani z branżą już po raz dwudziesty spotykają się na jesiennych targach wnętrzarskich zorganizowanych przez firmę Eurofirany. Wyjątkowe spotkanie zorganizowane w głównej siedzibie firmy, w Żywcu, przyciąga klientów nie tylko z całej Polski, ale także z Litwy, Łotwy, Estonii, Słowacji, Czech czy Białorusi.
2018-09-12, 12:37

Wymiana doświadczeń

- Takie spotkania tworzymy od 1998 roku, a więc mamy za sobą dwudziestoletnią historię targów firmowych. Doświadczenie pozwala nam z roku na rok organizować je z większym rozmachem i dzięki temu dzisiaj targi mogą prezentować się właśnie w takim, zachwycającym kształcie. Każdy kto ma okazję bywać na naszych targach, a odbywają się one co roku w lutym, na przełomie maja, czerwca i we wrześniu, kto ma okazję być z nami na targach w Warszawie czy Poznaniu zapewne zauważył, że jesteśmy bardzo kreatywną firmą. Targi nigdy nie są podobne jedne do drugich, za każdym razem dostarczają nowych inspiracji i myślę, że właśnie to jest ogromnym magnesem dla naszych klientów. Potwierdzeniem tych słów jest fakt, że tylko jednego dnia, aktualnie trwające targi firmowe odwiedziło ponad 600 osób. To dla nas bardzo budujące i ogromnie cenimy sobie możliwość takiego bezpośredniego spotkania z naszymi klientami – opowiada Bogusław Choczyński, współzałożyciel i współwłaściciel firmy Eurofirany.

To jak ważny jest kontakt z klientem, dający możliwość wzajemnej wymiany doświadczeń, podkreśla także Agnieszka Harasiuk, szefowa działu importu: - Targi dają nie tylko sprzedaż, ale też wiedzę, gdyż klienci dzielą się z nami różnymi spostrzeżeniami i sygnalizują swoje potrzeby. Zawsze po targach jeździmy na zakupy, a nasze decyzje zakupowe podyktowane są tym, co słyszymy od klientów. Ponadto to świetna okazja, żeby się po prostu spotkać i porozmawiać – poznajemy się i nawiązujemy bliższe relacje, co jest w tej pracy równie ważne. Z dużym gronem klientów spotykamy się regularnie na targach i bardzo nas cieszy, kiedy mówią „Tym razem naprawdę jest przepięknie” - a mówią tak co roku.

Inspirowane najnowszymi trendami

Targi firmowe to dla marki Eurofirany także doskonała okazja, aby zaprezentować najnowszą ofertę firmy. Inspiracje przywiezione z targów międzynarodowych, modne tkaniny, nowoczesne, designerskie rozwiązania – to wszystko mogą znaleźć odwiedzający firmę klienci. - Czasami zdarza się tak, że klienci przychodzą do nas ze zdjęciami z katalogów, gazet, Internetu i pytają. Wtedy my staramy się zaproponować z dostępnego asortymentu tkaninę, która sprawi dany efekt. Mając wiedzę o panujących trendach staramy się przygotować tak, by każdy znalazł u nas to, czego potrzebuje. Targi pomagają nam wyprzedzać te potrzeby, uprzedzać to, o co może zapytać klient wyjaśnia dekoratorka, Justyna Czapla. Zatem to, co pojawia się na targach wnętrzarskich, ma kluczowy wpływ na ofertę dostępną w salonach, co podkreśla Elżbieta Felczak: - Dla ludzi pracujących w salonach przyjazd na takie targi jest ogromnym wydarzeniem. Mamy możliwość zobaczenia całkowitych nowości, propozycji, trendów, które będą promowane w kolejnych sezonach i dlatego takie spotkania wpływają na kształt dostępnego asortymentu. Targi odbywają się trzy razy w roku i z każdych wraca się z nowymi pomysłami. Za każdym razem możemy zobaczyć całkiem nowe odsłony produktów.

 

Modne w nadchodzących sezonach

Tegoroczną odsłonę targów opanowały tkaniny. Marka Eurofirany znów postawiła na powrót do korzeni i absolutny numer jeden w dekoracji wnętrz – wysokogatunkowe, szlachetne materiały. – Na to właśnie czekaliśmy. Duża ilość tkanin, duża ilość propozycji, a wśród nich propozycje welurowe, bo to jednak klucz ostatnio w projektowaniu – nadmienia Justyna Czapla. Nowości i wnętrzarskie trendy budzą zawsze największe zainteresowanie klientów. Co zatem będzie modne w najbliższych sezonach? - Sezon jesień/zima  2018/2019 to przede wszystkim aksamit. Aksamitne narzuty, abażury, zasłony – aksamit to największy hit. Do tego futra oraz powtarzanie tego samego roślinnego motywu na różnych przedmiotach – opowiada dekoratorka Joanna Dziedzic - Czulak. Rosnącą popularność aksamitnych, welurowych tkanin zauważa także przedstawiciel marki Eurofirany, Wojciech Kamecki: - Welwety są hitem ogólnopolskim – one przekonują. Z tym, że je kupuje się głownie dotykiem – dzisiaj się o tym przekonałem. Nawet najlepsze zdjęcie nie odda wyjątkowych właściwości tej tkaniny, to trzeba poczuć.

Modnych nowości na pewno zatem nie zabraknie w najnowszej ofercie firmy Eurofirany. Pozostaje zatem tylko czekać, aż cała gama nowych produktów prosto z targów, które trwają jeszcze do końca tygodnia, trafi do sprzedaży. Zapraszamy do sklepów patronackich, salonów stacjonarnych oraz sklepu internetowego.

Więcej zdjęć można zobaczyć na naszym blog E by Eurofirany.

____________________________________________________________________________

EUROFIRANY to rodzinna firma obecna na polskim rynku od 1991. Pozycję lidera w branży home decor zapewniła marce dbałość właścicieli o niespotykaną oryginalność i najwyższą jakość. Od początku główną inspiracją dla nowych kolekcji były krajowe i międzynarodowe targi wnętrzarskie, a także bliska współpraca z ikonami stylu i znanymi projektantami na całym świecie, jak Eva Minge czy Pierre Cardin.

 

Zajmujemy się profesjonalnym szyciem firan i zasłon na wymiar. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, własnej pracowni krawieckiej oraz zespołowi stylistów wnętrz, jesteśmy w stanie sprostać każdemu wyzwaniu. Sprawdź nas!

 

Dynamiczny rozwój firmy przyniósł właścicielom wiele wyzwań. Miarą sukcesu jest stan obecny: EUROFIRANY to blisko 80 salonów stacjonarnych, stała współpraca z ponad 1000 sklepów w kraju i zagranicą, a także sklep online zapewniający pełny komfort zakupów i szeroki asortyment.

 

Oferta firmy obejmuje wszelkie tkaniny, dodatki oraz akcesoria niezbędne w pięknie zaaranżowanych wnętrzach. Na kartach cyklicznie wydawanych firmowych katalogów klienci znajdą bardzo szeroki wybór firan i zasłon oraz m.in. narzuty, koce, pościele, prześcieradła, ręczniki, koce, obrusy, obrazy, lampy, kosze, szkatułki, kwiaty dekoracyjne oraz ceramikę użytkową.

KONTAKT / AUTOR
Izabela Kościów
Eurofirany
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.